În atenţia elevilor claselor IX – XI învăţământ liceal curs de zi :
Elevii care NU dispun de echipamente electronice proprii ( desktop, laptop, tabletă ) și care solicită dispozitiv electronic tip laptop în folosinţă gratuită pe baza unui contract de comodat încheiat cu unitatea şcolară, vor depune la secretariatul unităţii şcolare din strada Văleni nr.144G, în perioada 09.03-11.03.2021 un dosar în care se vor regăsi :
1. Cerere tip ( anexa 1 )
2. Declaraţie pe proprie răspundere (anexa 2 )
TOATE dosarele depuse vor parcurge următorul calendar :
1. Depunerea dosarelor 09.03-11.03.2021
2. Afişarea listei potenţialilor beneficiari 12.03.2021
3. Consultarea cu diriginţii 15.03.2021
4.Depunerea contestaţiilor 16.03.2021
5. Soluţionarea contestaţiilor în Consiliul de Administraţie 17.03.2021
6.Realizarea listei beneficiarilor şi validarea în Consiliul de Administraţie 18.03.2021
7.Distribuirea dispozitivelor electronice tip laptop beneficiarilor 19.03.2021
Conducerea unităţii